Wakacje na Bałkanach cz. 2


Cześć!
W dzisiejszy jesienny poniedziałek, mam dla Was kolejną porcję czarnogórskich, słonecznych krajobrazów. Tym razem odwiedzamy Bar (zarówno jego nową jak i starą część) oraz Ulcinj.
W tych starych murach, na wysokości wielu metrów n.p.m, między górskimi szczytami myślałam, że się rozpłynę i jako stróżka wody spłynę wprost do morza. Właśnie w takich momentach jak te, przez myśl przebiegało mi milion myśli typu dlaczego ja się zapisałam na te wycieczki? po co? mogłam leniuchować na plaży. Ale jednak dla takich widoków było warto przecierpieć katusze w pełnym słońcu 😃
























A na koniec....wiecie co sobie pomyślałam, gdy usłyszałam, że będziemy zwiedzać "stary Bar"? To ten bar jest tak ogromny, że aż go trzeba zwiedzać? Tak, tak...kompletnie zapomniałam że Bar to nazwa miejscowości..😂

Komentarze

Popularne posty