Warszawa



Cześć!
Po długaśnym czasie wracam do żywych! Prawdę powiedziawszy już miałam "plan" by wrócić tutaj w nowym roku, jednak mnie coś tchnęło i doszłam do wniosku, że nie jest to najlepszy pomysł. Dlatego też, dziś wrzucam fotki z wycieczki do Warszawy, jako mały przerywnik od Bałkanów. Do naszej stolicy wybrałam się by w końcu odwiedzić znajomych. I powiem Wam, że o ile jadąc tam, byłam jeszcze sceptycznie nastawiona do tego miasta, tak wracając do domu zmieniłam swoje podejście na "Warszawa da się lubić!" 

Widok z balkonu mieszkania znajomych
























I dodatkowo...


Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Ładne zdjęcia, naprawdę mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wawę :) Fajne zdjęcia, ale wiewiórka przebiła wszystko! :)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty