Siatkarskie zmagania - Polska - Brazylia


Cześć!
W niedługim odstępie od poprzedniej notatki dodaję zdjęcia tym razem z meczu siatkówki. Odbył się on 19 lipca na hali widowiskowo-sportowej w Krośnie. Juniorzy rozegrali mecz sparingowy w ramach przygotowań do Mistrzostw Europy. Jako, że dość aktywnie działam w klubie kibica krośnieńskich drużyn siatkarskich, zasiadłam w gronie klubowiczów. Swój "obóz rozbiłam" na schodach tuż przed bębnem. Nie to, że nie było już miejsc...po prostu...stamtąd miałam dobry widok na boisko oraz dobre miejsce do robienia zdjęć - nikt mi nie zasłaniał, no, chyba że czasami sędzia ;)
W trakcie meczu, KK otrzymał statuetkę w ramach podziękowania za doping! Samo spotkanie było bardzo emocjonujące - zakończyło się tie breakiem, zwycięskim dla Polaków :)


Poniżej część zdjęć, które wykonałam :)



























































Widzę, że znów blogger zaczyna zmieniać kolorystykę czy jasność niektórych zdjęć..:(

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty