Miesiąc na zdjęciach - styczeń


Cześć! 
Miesiąc 2019 roku już za nami, a ja właśnie przychodzę z nową serią postów. Moim swego rodzaju postanowieniem noworocznym jest foto-wyzwanie 365 dni. Codziennie robię przynajmniej jedno zdjęcie, które umieszczam na Instagramowym profilu (kliknij tutaj, by go zobaczyć)
Dlatego też, wpadł mi do głowy pomysł, by po każdym wyzwaniowym miesiącu, wrzucać tutaj posta z kilkoma wybranymi zdjęciami.

Tak więc dzisiaj pierwsza seria 😃
(prawie wszystkie zdjęcia robione telefonem)



















Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Też robiłam to wyzwanie. Była taka fajna stronka, która służyła specjalnie pod to zadanie, ale gdy przeszła na płatną, mój wyzwanie upadło :( W każdym razie mogę spróbować ponownie, a Tobie życzę pozwodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś się zdecydowała, spróbuj do tego wykorzystać Instagram - jest tam mnóstwo osób, które podjęły się tego wyzwania. Sama też parę lat temu podjęłam się go, założyłam wtedy osobnego bloga...ale to był totalny niewypał, szybko z tego zrezygnowałam. Teraz przy pomocy Instagrama idzie mi zdecydowanie lepiej :)
      Dzięki za komentarz, pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty