Fotoobraz od Saal Digital

Zastanawialiście się kiedyś nad zamówieniem obrazu z Waszym zdjęciem? Rzuciła Wam się w oczy firma Saal Digital? W takim razie ten post może okazać się pomocny!

Ostatnio dostałam możliwość testu fotoobrazu od Saal Digital. Jest to niemiecka firma specjalizująca się w fotoproduktach. W ich ofercie znajdziemy fotoksiążki, fotoobrazy, plakaty, kalendarze, odbitki i wiele innych. 
W stworzeniu wymarzonego fotoproduktu pomaga aplikacja - szybko, łatwo i przyjemnie. Można ją pobrać ze strony firmy.
Dla mnie najtrudniejszym etapem podczas projektowania  fotoobrazu, był.....wybór zdjęcia 😅

 Co z dostawą? Fotoobraz był zapakowany w karton, znajdował się na grubej tekturze i cienkiej gąbeczce. Podczas transportu nie uległ on zniszczeniu - a to ważne, gdyż jechał do mnie z Niemiec przecinając Polskę pod skosem. Czas realizacji bardzo szybki. Obraz zamówiłam w niedzielę, a dostałam go w czwartek do południa. Dodatkowym zaskoczeniem było to, że obraz miał zostać dostarczony po świętach (a więc kilka dni później) - wielkanocny zajączek się postarał! 🐰


Jeżeli chodzi o sam obraz...wybrałam fotoobraz na płótnie. Jest on naciągnięty na dość grubą, drewnianą ramę, na której spokojnie można go powiesić. Kolory są dobrze odzwierciedlone, wręcz idealnie, nie odbiegają od tych ze zdjęcia które wysyłałam. Ma on również bardzo dobrą ostrość i rozdzielczość (która oczywiście po części zależy od zdjęcia). Do obrazu dołączone są także kliny do naciągnięcia płótna. 







Jedyne co uważam za minus, to cena. Jest dość wysoka, na polskim rynku znajdziemy tańsze oferty, lecz jakość (aż ciśnie się na usta "niemiecka jakość") wydruku zdecydowanie rekompensuje kwotę jaką musimy wydać. 

Podsumowując, jestem zadowolona a wręcz zachwycona fotoobrazem. 😍 W 100% spełnił on moje wyobrażenia i wymagania.


Proste i szybkie projektowanie, wysoka jakość oraz krótki czas dostawy. Myślę, że skorzystam ponownie z oferty tej firmy.📷😊

Komentarze

Popularne posty