III Ogólnopolski Zlot Zabytkowych Pojazdów Moto Legendy PRL - Biecz 2012


Witam po dłuższej nieobecności :) 
Nie było mnie tu, gdyż nie miałam zbytnio co dodawać ;)
W ubiegłą niedzielę pojechałam do Biecza na zlot skąd dzisiaj będą fotki :)
Jutro wybieram się na mecz, więc również będą jakieś zdjęcia :)

Na początek zdjęcia spod kościoła w Libuszy, gdzie zlotowicze mogli pójść na mszę :)







Po mszy świętej ksiądz poświęcił pojazdy :)

Po mszy przejazd do Muzeum Przemysłu naftowego i Etnografii również w Libuszy. Muzeum jest prowadzone przez małżeństwo :)


Oczywiście, jak to ja, nie mogłam się powstrzymać :P
Legitymacje nafciarzy

 Następnie przejazd na biecki rynek :)

Odbicie wieży bieckiego ratusza w lampie motoru




Widok z wieży


Fiat, którym podczas jednej z pielgrzymek jechał Jan Paweł II :)







Wnętrze w Cadillacu
Niektórzy dostosowali nawet strój do epoki, czy tak jak ten pan do kraju pochodzenia samochodu ;)
 

I tak na dodatek 2 moje zdjęcia, gdzie jestem "w akcji" ;)




To chyba tyle ;)))
Jak ogarnę jutrzejsze fotki to na pewno coś tu wrzucę :)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty