II Oficjalne Spotkanie Pojazdów Zabytkowych Krosno



Witajcie :)
Dzisiaj dodam parę migawek ze zlotu w Krośnie. Zdjęć trochę narobiłam, ale tutaj dodam tylko niektóre. Może jeszcze za jakiś czas, jak mi się zdjęcia skończą to pododaję jakieś inne :))
Póki co zdjęć trochę jest, a szykują się kolejne. W sobotę może na spacerze jakieś fotki a później na pewno na turnieju. No i w poniedziałek, szykuje nam się wycieczka. :)
Mamy mały nawał w szkole...więc trzeba najpierw to ogarnąć..;)
No i za jakieś 2 tyg. planujemy sesje w Żarnowcu :>

Przejdźmy do zlotu.  Zostałam mianowana fotografem imprezy..haha, więc trzeba było się dość porządnie wywiązać z tego zadania :)
Poniżej efekty..;)






To zdjęcie, ja osobiście lubię..nawet bardzo :)

"Mam pomysł..może głupi..ale go zrealizuję" tak pomyślałam przed wykonaniem tego zdjęcia



Podczas prezentacji pojazdów






Naklejki zlotowe..obie wg mojego projektu ;)






"Gang kochanek"





I takie tam z organizatorem hahaha

Chyba tyle na dzisiaj :) Niedługo postaram się dodać fotki z siatkówki :))

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty