W Cieniu Pałacu


Cześć! ;)
W dzisiejszej notatce zdjęcia ze zlotu w Łęgu Tarnowskim :)
Notatka obiecana na jeszcze na początku tygodnia. :)

Co do samego zlotu..wyjechaliśmy z Krosna kilka minut po 8, a wróciliśmy koło godziny 21. :) Czas spędzony świetnie...przydał mi się taki dzień. Zwłaszcza po etapie wojewódzkim OMTTK! :) Na początku, przyznaję, ledwo chodziłam...tak, byłam porządnie zmęczona..bo nie ma to jak 3 nieprze4spane noce. Lecz z czasem się rozruszałam i po południu można było ze mną całkiem normalnie rozmawiać haha. ;d Na zlocie łącznie pewnie było koło 50 samochodów i trochę motorków. Co jeszcze..zrobiłam masę zdjęć..o tak. Po przejrzeniu wszystkich zdjęć na komputerze zostało ich ponad 300! Dawno nie zrobiłam takiej ilości zdjęć na zlocie.. A więc te, które tutaj publikuję to tylko namiastka tego, co zrobiłam. Szczerze powiedziawszy, czułam się trochę jednym z głównych fotografów imprezy haha. ;p

Myślę, że trzeba zaznaczyć, iż zlot był zorganizowany podczas imprezy z okazji rocznicy nadania imienia gimnazjum mieszczącego się w owym pałacu. :)

I w tym miejscu przesyłam jeszcze pozdrowienia dla organizatora (tak Pawełku, chodzi mi o Ciebie ;d)! Tak na marginesie, to ciastka były wyśmienite ♥


Koniec tego dobrego, przejdźmy do zdjęć :)






Jest i tytułowy pałac :)









Doczekałam się..jeden z moich ulubionych Mercedesów..♥








Przejazd do Żabna 





Następnie jeszcze na chwilę powrót pod pałac, by zrobić pamiątkowe zdjęcie

Ci wytrwalsi..:))

Szczegóły


Nie zdając sobie z tego wielkiej sprawy, zrobiłam sobie mini autoportret :P









W międzyczasie pokaz dała grupa Cheerleaderek "Impuls"

I naklejeczka :)) Za szybą któregoś z pojazdów :)



Powrót ze zlotu...:)




Myślę, że to już wszystkie zdjęcia jakie chciałam dodać :)

Jak się podobają? :))
Nad fotografią b/w muszę jeszcze popracować..;)
Podobno szykują mi się kolejne zloty..więc do zimy pewnie raz w miesiącu będzie notatka z zabytkowymi pojazdami :)

Pozdrawiam! ♥

Komentarze

Popularne posty