Krynica Zdrój



Cześć wszystkim! :))

Dzisiaj notatka, która miała być w czwartek. Jeżeli mam się tłumaczyć, to nie dodałam jej w czwartek ponieważ, już gdy się za to zabierałam niespodziewanie nadeszła burza :< Mam kilka burzowych zdjęć, ale to może w innej notatce ;)

30 maja br. pojechałam na wycieczkę do Krynicy. Propozycję dostałam dzień wcześniej. Jako że baaardzo dawno temu byłam w Krynicy z chęcią ją przyjęłam. Właściwie to wycieczka zrobiła się trochę rodzinna, ale może to i lepiej. :) Pół dnia spędziliśmy w Krynicy, a podczas drogi powrotnej..no cóż, nie obyło się bez przygód.
Wczoraj, a właściwie dzisiaj o 2 rano wróciliśmy z 3-dniowej wycieczki. Mam masę zdjęć, które właśnie przeglądam. :) Zobaczyłam wiele pięknych miejsc, zdobyłam nowe doświadczenia, moja głowa napełniona jest nowymi wspomnieniami. Jednak dzisiaj ta wycieczka nie jest tematem tej notatki, więc o tym wszystkim w kolejnych notatkach :)

Park zdrojowy












Szkoda że sztuczne..:(








Jadąc kolejką..

A tutaj kolejka we własnej osobie..:)

Takich "strażników" można było spotkać na krynickich drogach :)



 Na dzisiaj tyle. Następną notatkę postaram się dodać niedługo :)
Pozdrawiam! :))

Komentarze

Popularne posty