Wakacyjny wypad..


Cześć wszystkim!
Witam Was w ostatnią wakacyjną niedzielę!
Notatka na pewno ukazałaby się wcześniej, ale ostatnie dni wakacji musiałam wykorzystać :)
Krótko mówiąc, te wakacje na pewno były moimi (jak do tej pory) najlepszymi wakacjami. ;] 
  Dość mało było dni, które w całości spędziłam w domu. Spacery, "meczyki", zloty, wakacyjne wyjazdy. :) Pierwszym wyjazdem był ten do Sułkowic i Krakowa, a później Pieniny :)

I właśnie dzisiaj kilka zdjęć z pierwszego wyjazdu :) Zeszło mi z opublikowaniem tych zdjęć :( No cóż...na pewno nie mogę narzekać, że nie mam co dodawać..:) Zdjęć mam całe mnóstwo..i muszę się z nimi powoli uporać :)

Pod koniec lipca pojechałam odwiedzić Sylwę która była u babci. :) Spędziłam tam kilka dni i do Krosna wróciłyśmy razem :) Codziennie wieczorem odbywałyśmy "treningi przed MŚ w badmintonie" haha..:D Cóż..jakoś trzeba było zapełnić sobie czas. W nocy już z tym był mniejszy problem, gdyż co chwila znajdywałyśmy temat do rozmów..:)

Nie przedłużając...zdj z wyjazdu :)

Sułkowicki zalew:


I widok na Sułkowice nocą..:)


Podczas mojego pobytu w Sułkowicach, postanowiłyśmy z Sylwią pojechać do Krakowa :)















Postaram się jak najszybciej tutaj coś dodać :)

Powodzenia jutro! ♥

Komentarze

Popularne posty