Pectus


Cześć!

Dużo czasu minęło od poprzedniej notatki. Jak już pewnie pisałam, to wszystko z powodu szkoły..po powrocie z niej nawet nie mam chęci włączać komputera. To wszystko spowodowało również to, iż zakończyłam swoją przygodę z "Wyzwaniem 365". Strasznie tego żałuję, bo doszłam naprawdę daleko z projektem. Mówi się trudno. Może za jakiś czas znowu zacznę taki projekt. :)

Oczywiście to nie jest tematem tej notatki. Dzisiaj publikuję zdjęcia z koncertu Pectusa który odbył się z okazji 125 lat "Szczepanika", czyli szkoły, której od września jestem uczennicą. 125-lecie odbyło się  dniach 10-11 października br. Sam koncert odbył się pierwszego dnia obchodów tj. 10 października.
Nie tylko uczniowie bawili się do muzyki zespołu..ale również nauczyciele, absolwenci szkoły czy "oficjele".
Zdjęć nie jest dużo. Wybrałam te, które wg mnie są najlepsze ;)
Oczywiście jak zwykle zdjęcia psują szumy...niestety z szumami mój aparat nie radzi sobie najlepiej :(





















Nie mam pojęcia, kiedy będzie następna notatka. Postaram się jak najszybciej! :)
Trzymajcie się!

Komentarze

Popularne posty