Podsumowsnie roku 2013

Cześć!
Tak jak pisałam w poprzedniej notatce, dzisiaj zrobię małe podsumowanie roku. Rok 2013 zaczął się dla mnie dobrze, gdyż już w styczniu zdobyłam nagrodę w konkursie foto. W ciągu roku zdobyłam jeszcze kilka nagród. Jednak nie obfitował on w dużą ilość wyróżnień w konkursach, fakt faktem nie miałam głowy do tego by siedzieć nad konkursami. Niestety postanowienie noworoczne nie wypaliło - nie dotrwałam do końca projektu 365.
W roku 2013 odwiedziłam nowe miejsca, które mogłam uwiecznić na fotografii.
Zakończyłam jeden etap w swoim życiu i otworzyłam nowy
Mimo wszystkich złych dni, ten rok był dla mnie całkiem udany. Oby nadchodzący 2014 rok nie był gorszy od tego, który dziś żegnamy :)

Nie jest to może świetne podsumowanie, lecz w tym momencie mam pustkę w głowie..:(

A teraz zbiór wybranych zdjęć z 2013r.



Komentarze

Popularne posty