Słoneczny dzień

 

Dopiero dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu żeby tu napisać. Ostatnio niestety mam nawał pracy w szkole, dodatkowo zgłosiłam się na kilka konkursów...
Jednak, gdy jest tak piękna pogoda jak w ostatnich dniach po prostu nie potrafię sobie odmówić spaceru z aparatem. Pierwszy taki spacer odbyłam jeszcze 4 lutego. Wyszłam na spacer jakąś godzinę przed zachodem słońca. Świat wokół mnie kąpał się w złotej poświacie słonecznej. Wprost wymarzone warunki! :)

Postanowiłam więc, że pochodzę trochę po parku, a później wybiorę się na moją ulubioną górkę z kiwonem. Na górkę dodarłam może kilkanaście minut przed zachodem. Nie mogłam się napatrzeć na te widoki - malownicze górki, panorama Krosna, gdzieś w oddali wiatraki...

A oto kilka zdjęć:










I jeszcze kilka zdjęć, które wykonałam dzisiaj :)





Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty