Zakopane


Cześć!
Dzisiaj przygotowałam kilka zdjęć z Zakopanego, który odwiedziliśmy w maju w ramach wycieczki klasowej. Zaczęliśmy pierwszego dnia od przejścia na Morskie Oko (po drodze towarzyszyły nam opady śniegu), wieczorem małe zakupy na Krupówkach. Następnego dnia Wielka Krokiew, Krzeptówki, Gubałówka i ponownie Krupówki.

Jakby nie patrzyć najwięcej zdjęć jest z trasy na Morskie Oko. Dodam też, że ogólnie wybrałam (moim zdaniem) najciekawsze zdjęcia, a więc fotografii z wszystkich ww. miejsc tutaj nie znajdziecie ;)
Polecam oglądać zdjęcia w trybie pełnoekranowym :)
























 +


Myślę, że wszyscy będziemy miło wspominać ten czas :)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Dla mnie świetne, dzięki za pozdro z Gubałówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jejku jak dawno nie byłam w Zakopcu i w ogóle w Tatrach...

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi brakuje tamtych miejsc. ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty