Mateusz


Cześć!

Dzisiaj przypada wyjątkowy, bo 200 (dwusetny) wpis! W ciągu 5 lat (tak, już 5, ale ten czas leci) dodałam 200 wpisów z masą zdjęć i powiem Wam, że gdy ostatnio przeglądałam stare notatki i zdjęcia w nich zamieszczone, to ja osobiście widzę progres (dajcie znać, czy Wy też to zauważacie). Zmienił się mój styl patrzenia, temat zamieszczanych zdjęć czy sama obróbka i upodobania z nią związane. 

Jako, że jest to jubileuszowy wpis, a więc niecodzienny, przygotowałam dla Was na dzisiaj zdjęcia z niecodziennej sesji. Jak można się domyślić po tytule, była to sesja z Mateuszem (poprzednią możecie zobaczyć >tutaj<) lecz...z Mateuszem pozowałam i ja :) Oczywiście nie do wszystkich zdjęć, ale kilka Wam pokażę na koniec :) 
(Dodatkowo tym razem nie dostałam zakazu dodania czarno-białych zdjęć :D)

Jeszcze jedna sprawa. Razem z dwusetnym wpisem na blogu, startuje moja facebookowa strona! Długo o tym myślałam, lecz więcej informacji na ten temat, przeczytacie właśnie tam. A więc zapraszam na mojego fanpage'a.
















I wcześniej wspomniane...wspólne zdjęcia :) Fotografowała Sylwia




Pozdrawiam! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty