Kraków



Hejka ; *

Dziś notka na temat wycieczki klasowej która odbyła się w środę  (30 marca 2011). Jak już pewnie wiecie byłam na wycieczce w Krakowie. Było fantastycznie,  już mi się tęskni. W planie mieliśmy teatr, podziemia, rynek, galerie Krakowską. Oczywiście w autokarze też się działo, dużo śmiechu i w ogóle. 
W teatrze byliśmy na spektaklu „BŁYSK REKINA”. Spektakl był fantastyczny ->KLIK<- tu znajdziecie informacje na temat przedstawienia. Później pojechaliśmy na rynek. Tam mieliśmy chwilkę czasu, przed wejściem do podziemi. Co do kolejnej atrakcji , czyli podziemi. Miejsce było bardzo nowoczesne, wiele mogliśmy zobaczyć i usłyszeć. 
Następnie zostaliśmy na rynku jakieś 40 min w oczekiwaniu na drugą grupę.Mieliśmy czas wolny, wiele osób z naszej grupy poszło  zobaczyć występ Gienka Loski. Ja z Karoliną, Natalią i Sylwią poszłyśmy na lody do Pijalni Czekolady Wedla przy Rynku. Lody były duże i pyszne- musiały takie być gdyż kosztowały nie mało ;P
Na sam koniec została Galeria Krakowska. Z Karoliną zdążyłyśmy oblecieć z 4 sklepy. Po wyjściu (a wręcz wybiegnięciu) z galerii mieliśmy chwilę czasu gdyż nie wszyscy opiekunowie wrócili. W tym czasie oglądnęliśmy zakupy kolegów i koleżanek :)
Mam trochę fotek z autokaru (niektóre są naprawdę zwariowane ;D) oraz podziemi ale nie są za piękne, ponieważ nie można było używać lampy błyskowej, ale trudno. Z samego rynku nie mam zdjęć. Było bardzo ciepło i szczerze mówiąc po prostu nie chciało mi się wyciągać aparatu z torby ;P ;)
A teraz kilka z nich:
1.Gienek Loska (jego głos <33)

 2.Podziemia:








To by było na tyle fotek ;)) Tych z autokaru nie dodałam dla mojego bezpieczeństwa ;D xD

Pozdrawiam ;))

 Do następnej ;)

Komentarze

Popularne posty