Kwiaty



Witam :) 
Są wakacje lecz niestety pogoda nas na razie deszczem obdarowuje.(ewentualnie na chwilkę przedrze się słońce) ;< Miejmy nadzieję że niedługo się to zmieni :)) Dzisiaj chciałam zamieścić w notatce fotki kwiatów. Tych które znajdują się w naszym ogrodzie jak i polnych :) Zdj. kwiatów ogrodowych zostały wykonane jeszcze 20 czerwca, natomiast polnych 27 czerwca podczas odwiedzin u koleżanki ;D

Zabieram się do roboty :))

1.Kwiaty ogrodowe :) <powiększ>








Przepraszam że troszkę zruszone ale jak pstrykałam fotkę to wiał wietrzyk.




2.Polne kwiaty :)






A co mi tam. ;p Jeszcze parę widoczków (27.06.11)




I jeszcze serduszko które znalazłam na młodej brzozie. ;]

To by było na tyle. Tym razem zaszalałam z fotkami ;p A co...tak rzadko dodaję tu notatki to czasem trzeba zaszaleć. ;p

Do następnej ;)

Komentarze

Popularne posty