Sylwester..podsumowanie roku


Witajcie! :)
Dzisiaj Sylwester więc stwierdziłam, że nie chcę w nowy rok wchodzić z zaległymi zdjęciami...wydaje mi się, że to wszystkie jakie chciałabym opublikować :) 

Małe podsumowanie jeśli chodzi o dziedzinę fotografii:
Uważam, że ten rok był dla mnie naprawdę udany. Udało mi się coś osiągnąć w fotografii - zdobyłam trochę nagród na konkursach, czy zakwalifikowałam się do wystawy. :) Myślę też, że trochę się rozwinęłam.
Życzę sobie na następny rok, kolejnych nagród..być może nawet wystawy moich fotografii. Zobaczenia kolejnych pięknych miejsc, w których mogłabym wykonać ciekawe zdjęcia i jeszcze większego "rozwinięcia skrzydeł" fotograficznych :)








Cześć kocie..<3









Szampańskiej zabawy wam życzę! :)

Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

Komentarze

Popularne posty