Święta, święta...i po świętach


Cześć wszystkim! :)

Dzisiaj dodam kilka zdjęć robionych w okolicach wigilii :) Zdjęć nie jest dużo, gdyż oczywiście jak zazwyczaj nie wyszły mi do końca tak, jak myślałam ;)


W tym roku dekorowaniem wigilijnego stołu i ubieraniem choinki zajęłam się sama. Z wielką cierpliwością (co u mnie ostatnio jest rzadkością) składałam serwetki i coś na wzór stroika. Jednak na tym zdjęciu tego dobrze nie widać..;)


To zdjęcie robiłam na wzór zdjęcia sprzed roku...ale to i tak nie to..






Te zdjęcia wykonałam podczas małego spacerku..:)
Zdecydowanie najbardziej oświetlony dom w Krośnie..:) Zrobiłam jeszcze zdjęcia całej posesji, ale wybrałam tylko te, gdyż stwierdziłam że są trochę inne ;)



Jutro zaczynam porządnie spalać świąteczne jedzenie...a zaczynam od stosunkowo długiego spaceru...chociaż chadzało się na dłuższe..;)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. A gdzież można znaleźć taki dom?:O Świetne zdjęcia i gratuluję cierpliwości, ja podczas ubierania choinki odpuściłam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty