Sylwester 2012/13



Cześć! :)

Dzisiaj oczywiście kilka fotek sylwestrowych :) Jeździłam z Karoliną po pokazach na imprezy sylwestrowe i z nich jakieś 2 zdjęcia dodam. ;) A reszta to będą raczej fajerwerki..:)

Trzeba wymyślić jakieś postanowienia noworoczne...i gdzieś je spisać..ja jeszcze nie mam pomysłu, a wy?

Na początek 2 zdjęcia z pokazów...mam może i lepsze, ale nie chciałam ich dodawać..;)



A teraz fajerwerki. Mnie coś napadło i poszłyśmy na górkę pooglądać fajerwerki. Widok był bajeczny. Widziałyśmy całe miasto...rozświetlone..a nad nim tysiące kolorowych fajerwerków. Ale nie byłyśmy jedyne...prócz nas na górce była jeszcze grupka osób..:)







Te "kwiatki" na dole to właśnie światła uliczne gdzieś na terenie Krosna. Niestety są zruszone...ale tak to jest, jak się pracuje na długim czasie bez statywu..;)


A co mi tam...jeszcze takie dodam..;)




I nasze kanapeczki haha...:)


Tyle na dzisiaj ;)
Buzia :)

Komentarze

Popularne posty