Powrót zimy



Witajcie!

Wracam z zimowymi fotkami. Cóż..zima nie odpuszcza. Wszyscy już się cieszyli wiosenną pogodą a tu..W piątek u nas sypało tak, że ledwo było co widać..śniegu w jeden dzień nasypało dużo więcej niż przez całą zimę..temperatury dużo poniżej 0 i dość silny wiatr.

Sklejanka zdj. z piątku

Zdj. nie przerabiałam..tak było..;)

A wczoraj i dzisiaj, piękna, słoneczna i wiosenna pogoda..:)
 Cóż za miła odmiana..;)

Wczoraj miałam 3 sesje..:) Porobiłam trochę fajnych fotek..:)

~ Sesja pierwsza ~
Na początek potorturuję Was zdjęciami Pimpka ♥


Niczym puma..:D




Zaczepniś :>


Pozostałe :) :





~ Sesja druga ~
(zdj. robione mamy aparatem - w moim bateria padła..;p)





~ Sesja trzecia ~




Z sówek jestem bardzo dumna! :) Po pierwsze: pierwszy raz widziałam sowy w mojej okolicy, a po drugie są takie śliczne..a jakie wpatrzone były..;)


Jedno z moich ulubionych zdjęć :)







I na koniec dobrze wykorzystanego dnia:


Na dzisiaj tyle fotek :)

Za chwilę wybieram się na kolejne zdjęcia...postaram się je dodać w tygodniu :)


Zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty