Wiosna, ach to TY! cz. II



Cześć! :))
Dzisiaj nadciągam z kolejną serią wiosennych fotek :)

Już na szczęście po egzaminach, więc będzie więcej czasu, więcej wypadów. Robi się coraz cieplej, więc i będziemy jeździć w jakieś plenerki. ♥ Mam nadzieję, że wypali kilka moich planów/pomysłów. :))

Wczorajszy dzień zaliczam do udanych. Tak, mimo konkursu na którym chyba większość nas zcięło przy pierwszym pytaniu. Ale ok..coś tam napisałam..dużo strzelałam (mimo, że byłam dość przygotowana) i pozmyślałam pewnie największe głupoty. Haha..tuż po konkursie poszłam do Sylwii u której z godzinę poodbijałyśmy a następnie poszłyśmy pod Dom Ludowy. Tam spędziłyśmy kilka godzin..na gadaniu, śmianiu, dziwnych tekstach i w końcu na grze. Nie powiem..działo się. W pewnych momentach siedziałam na ziemi i śmiałam się do łez. ♥
Dzisiaj poza tym, że zrobiłam przeprowadzkę komputera w jego stare miejsce to właściwie cały dzień spędziłam z nosem w książce. :))

Dawno się tutaj tak nie rozpisywałam! ;o

Przejdę już do zdjęć :)

16.04.13




Podczas wieczornego spaceru z psem..dołączyły się do nas jeszcze takie dwa, śliczne psiaki :)
Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić im zdjęcia :))



18.04.13




21.04.13
Spacer po lesie - relaks przed egzaminami..;))








 Biedna żabcia...tyle razy była wyciągana z bajorka do zdjęcia..;)

Ten bażant został przyłapany już podczas powrotu do domu..:)

22.04.13


 Ach ta soczysta zieleń. ♥


I jeszcze dzisiejsze :)
27.04.13





+

Bratki z ogródka cioci

Ponieważ..również uwielbiam czytać :)

I jeszcze taka tam ja..w lesie..podczas fotografowania. :) Swego rodzaju backstage :)



Na dzisiaj tyle. :)
Teraz postaram się dodawać tutaj częściej i w miarę regularnie notatki :))

Pozdrawiam! :))

PS. Zachęcam do udostępniania i komentowania :)

Komentarze

Popularne posty