Wycieczka 2013 - dzień pierwszy


Cześć!

Nareszcie ogarnęłam zdjęcia z pierwszego dnia tegorocznej wycieczki! Długo mi zeszło, zwłaszcza, że ostatnio mało jestem w domu - w końcu mamy wakacje! :)

Nie przedłużając, przejdźmy do zdjęć. Wybrałam dla was trochę zdjęć, ale jest to tylko namiastek tego, co zrobiłam ;)

Pierwszy dzień

Wyjazd o godzinie 6:00 z Krosna. Po drodze mijaliśmy Kraków, Katowice, Opole i Wrocław. Kilka zdjęć z drogi:

Katowice (?)

Wrocław i największy budynek w Polsce

Okolice Wrocławia

Ok godziny 13 dojechaliśmy do zamku w Książu





Moja pierwsza panorama :)


A kilkadziesiąt minut później zaczęliśmy zwiedzanie :)





 Książański zamek był w posiadaniu Hochbergów, którzy mieli również pałac w Pszczynie! :) Są więc one do siebie dość podobne :)


Jak w Pszczynie były piekne bukiety róż, tak w Książu są piękne Orchidee!












Następnie idąc do autobusu przeszliśmy przez piękny Książański Park, w którym kwitła masa rododendronów :)



Następnie kawałek przejechaliśmy do Palmiarni





Kolejnym punktem w planie był wodospad Szklarki

Idąc przed Karkonoski PN szliśmy wzdłuż takiej górskiej rzeki :)  




 Wodospad ma wysokość 13,3 m i prezentuje się następująco: 



A wieczorem wybraliśmy się grupką na zobaczenie Szklarskiej Poręby, w której mieliśmy nocleg :)




Duch gór







A na koniec dodam jeszcze kilka fotek, które mi zrobiono ;)





Tutaj akurat autoportret :)

Nie wiem kiedy będzie notatka ze zdjęciami z dnia drugiego :( Pewnie szybciej dodam zdjęcie z tegorocznej Dryndy :)

A tymczasem idę korzystać z pogody i na badania! 

Pozdrawiam! :))

Komentarze

Popularne posty