Kirkut w obiektywie



Witam! 

Dzisiaj szczególny dzień - dzień wszystkich świętych. Jak co roku postanowiłam więc odwiedzić nasz krośnieński kirkut. Przy okazji zrobiłam kilka zdjęć - pogoda była piękna, słońce dawało idealne światełko :)) 
Zapaliłam przy okazji jeden, symboliczny znicz, przy jednej z macew, a mianowicie przy macewie...fotografa. Przypadek? Skąd! Dowiedziałam się o nagrobku fotografa od mamy....oszukałam się go porządnie - przeszłam cały kirkut wzdłuż i wszerz by w końcu z pomocą mamy go odnaleźć (jak się okazało, chwilę wcześniej stałam przy nim i robiłam zdjęcie!). 


Zdjęcia są więc świeżutkie, gdyż robione parę godzin temu.













 Będę wdzięczna za każdą opinię :)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. świetne ujęcia .
    Brawo za światełko pamięci !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty