Siatkarskie zmagania - Polska - Bułgaria



Cześć!
W dzisiejszej notatce ponownie zdjęcia z meczu siatkówki :) Odbył się on 27 lipca, na krośnieńskiej hali MOSiR. Juniorzy po raz kolejny rozegrali w Krośnie mecz sparingowy w ramach treningu do Mistrzostw Europy. Tym razem przeciwnikami Polaków byli ich rówieśnicy z Bułgarii :)
Na meczu, ponownie usadowiłam się na schodach pod bębnem, a towarzyszyła mi Sylwia :)
Podczas tego meczu KK również otrzymał statuetkę <klik> w ramach podziękowania za doping !
Polacy wygrali mecz 3:0, jednak zostały rozegrane jeszcze dwa dodatkowe sety, tak więc spotkanie zakończyło się wynikiem 5:0 dla Polski.
Po meczu, jako klub kibica, zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie <klik> z zawodnikami i podziękowaliśmy im za grę.
Teraz zapraszam do oglądnięcia zdjęć, jakie dla Was przygotowałam! :)



























































Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe ujęcia :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na twój komentarz u mnie ;)

      http://claaudiablog.blogspot.com/

      Usuń
  2. Zabrakło mi tylko zdjęcia grupowego siatkarzy z KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wspomniane zdjęcie pamiątkowe, to jest do niego odnośnik w tekście, tak samo jak do zdjęcia statuetki - wystarczy kliknąć w wyróżnione słowa :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty