V Zlot Pojazdów Zabytkowych "Retro" - Nowy Sącz


Witajcie :)

Dzisiaj dodam zdjęcia ze zlotu w Nowym Sączu :) Zlot odbył się w dniach 3-4 sierpnia br. 
Ja osobiście na pewno na długo zapamiętam te dni :)
Ostatnio stwierdziłam, że nie będę się wielce rozpisywać, gdyż po pierwsze, zależy mi na czasie (nad  takimi relacjami siedziałam od 2 do 3 godzin) a po drugie nie taka jest idea tego bloga ;)

Dzień pierwszy:

 Miasteczko galicyjskie- Nowy Sącz














Przejazd do Krynicy Zdr.




 Krynica Zdrój





Znów miasteczko :)







 Dzień drugi:

 Miasteczko galicyjskie - Nowy Sącz



Zwiedzanie Skansenu - Nowy Sącz











Znów miasteczko








Przejazd na rynek



 Rynek - Nowy Sącz














I na koniec kilka moich zdjęć :) Na których możecie zobaczyć moje stroje z epoki ;]



No..tutaj już jestem przebrana. Była wtedy może godzina..20? ;)



To wszystko :) 

Myślę, że jeszcze w piątek/sobotę dodam krótką notatkę :))

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty